Contact rapid: Tel: 0745-894.782 Tel: 0744-484.039

Serviciile noastre

Echipa noastră îți stă la dispoziție cu servicii complete de consultanță economico-financiară. În plus, poți beneficia de consultanță în domeniul resurselor umane și nu numai.

Important de știut! Serviciile GEBOCONT se adresează firmelor din toate domeniile economice de activitate:

    • Activitate de producţie
    • Activitate de servicii
    • Activitate de comerţ
    • Aocietăţi şi asociaţii non profit.

Ce servicii cauți? GEBOCONT are răspunsuri pentru toate nevoile tale!

Consultanță contabilă

Fie că ai deja o firmă cu vechime, fie că ești la început de drum, ai întotdeauna nevoie de consultanță contabilă. Ce putem face pentru tine?

Vezi detalii

  • Realizarea procedurilor de înregistrare (pentru o firmă nouă) sau de modificare în structură (pentru o firmă deja existentă);
  • Asistență privind realizarea unei investitii în România;
  • Conducerea și organizarea circuitului urmat de documentele contabile și de documentele contabilității primare.


Contabilitate

Activitățile legate de contabilitate sunt minuțioase și necesită atenție, pasiune pentru cifre și o experiență clară. Lasă în seama noastră contabilitatea societății tale!

Vezi detalii

  • Contabilitate financiară și de gestiune:
    • Evidență contabilă pe baza documentelor primare,
    • Evidența contabilă a salariilor și concediilor medicale,
    • Evidența gestiunii;
  • Întocmirea situațiilor financiare adecvate activității:
    • Întocmirea bugetului de venituri și cheltuieli,
    • Întocmirea situațiilor financiare anuale și semestriale împreună cu anexele sale speciale, și conform reglementărilor legale,
    • Informări asupra situației financiar-contabile a societății;
  • Întocmirea balanței contabile, a declarațiilor privind taxele și impozitele, a fișelor fiscale:
    • Completarea și depunerea declarațiilor online, privind obligațiile de plată către bugetul de stat și către bugetul de asigurări sociale, a deconturilor de TVA și a altor raportări și situații contabile, conform legii,
    • Reglarea fișei pe plătitor la administrația financiară;
  • Completarea și prelucrarea registrelor contabile (registru jurnal, inventar și de casă, jurnalul de cumpărări și de vânzări);
  • Servicii de contabilitate pentru refacerea evidenței contabile;
  • Stabilirea impozitelor de plată și înregistrarea în contabilitate;
  • Evidența mijloacelor fixe și a amortizării acestora;
  • Reprezentarea în fața organelor de control.


Impozite și taxe

Impozite, taxe, TVA sunt termeni care dau bătăi de cap tuturor, nu doar ție. Nouă însă ne place să ne ocupăm de această parte dificilă a activității tale, pentru ca tu să te concentrezi pe ceea ce știi: să faci profit!

Vezi detalii

  • Rezolvarea problemelor legate de TVA;
  • Calcularea impozitului pe profit;
  • Consultanță privind fiscalitatea la nivelul organizației tale;
  • Asistență în vederea evitării dublei impuneri a venitului;
  • Optimizarea impozitelor de plătit și oferirea de soluții pentru minimizarea acestora, în conformitate cu legile în vigoare.


Consultanță financiară și fiscală

Experiența echipei noastre, de peste 10 ani, în domeniul financiar-fiscal îți poate fi oricând de folos. De ce să nu profiți?

Vezi detalii

  • Analiza fluxurilor financiare ale societății și a situației în ceea ce privește cash-flow-ul;
  • Analiza situației datoriilor și a creanțelor;
  • Consultanță și asistență la întocmirea dosarelor de credit și de leasing, în obținerea certificatelor fiscale și a certificatelor constatatoare.


Resurse Umane

O afacere de succes depinde de echipa sa. Dar nu este ușor să ții la zi toate îndatoririle legate de Resursele Umane. Contracte de muncă, salarizare, angajări, demisii, lasă-le în seama noastră!

Vezi detalii

1. Dosarul complet al angajatului.
  • Redactarea actelor necesare încheierii contractului individual de muncă:

    • Redactarea contractelor și a actelor adiționale la contractul individual de muncă,
    • Minuta de informare privind angajarea, adresată viitorului salariat,
    • Fișa postului împreună cu criteriile de evaluare;
  • Redactarea actelor necesare încetării contractului individual de muncă:
    • Adeverință stagiu de cotizare,
    • Adeverință zile lucrate, absențe, concedii medicale, concedii de odihnă,
    • Fișa salariatului,
    • Fișa fiscală,
    • Extras din registrul de evidență al salariaților;

2. Întocmirea Regulamentului de Ordine Interioară, actualizat cu modificările legale;
3. Registrul de evidență al salariaților.
  • Obținerea parolei de operare online,
  • Prelucrarea datelor în programul pus la dispoziție de ITM, listarea de rapoarte,
  • Transmiterea informațiilor online în registrul de evidență al salariaților;

4. Redactarea contractului colectiv de muncă la nivel de societate;
5. Evidența contabilă a salariilor.
  • Întocmirea statelor de plată, a declarațiilor aferente salariilor și a instrumentelor de plată către bugetul de stat;

6. Alte servicii de resurse umane.
  • Întocmirea de adeverințe conform necesităților angajaților (pentru medic, pentru diferite instituții, pentru contractarea de credite.



Alte servicii conexe

Echipa GEBOCONT răspunde cu plăcere provocărilor noi. Iată de ce nu trebuie niciodată să te gândești că nu avem soluții pentru problemele tale!

Vezi detalii

  • Elaborarea rapoartelor financiare necesare pentru obținerea de credite;
  • Evaluarea patrimoniului companiei;
  • Acordarea de asistență pentru organizarea departamentului financiar-contabil, a circuitului documentelor și a politicilor financiar-contabile;
  • Iar dacă problema ta nu se regăsește în lista serviciilor noastre, contactează-ne! Vom găsi soluția potrivită afacerii tale! Detalii…

Comments are closed.